سیمئونه: بازی برگشت همه را دوباره عاشق فوتبال خواهد کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: بازی برگشت همه را دوباره عاشق فوتبال خواهد کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: بازی برگشت همه را دوباره عاشق فوتبال خواهد کرد

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از تساوی خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی اروپا به تمجید از دروازه بان خود پرداخت و تاکید کرد که بازی برگشت را باید مانند نیمه دوم بازی رفت بازی کنند.

طرفداری- دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون در برابر رئال مادرید قول بازی ای پر هیجان در سانتیاگو برنابئو را می دهد.

به گزارش وب سایت Uefa سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "هنوز هر نتیجه ای ممکن است. رئال در نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشت. با وحودد یان اوبلاک ما دروازه بان بزرگی در اختیار داریم که عملکرد بسیار خوبی داشت، خصوصا در موقعت گرث بیل. در نیمه دوم پاسخ آن ها را دادیم و بازی را عوض کردیم و در مناطقی بازی کردیم که به آن نیاز داشتیم. نیمه دوم به چیزی که ما فکر می کردیم باید باشد بیشتر شبیه بود. ماریو مانژوکیچ به خوبی جنگید و رقابت خوبی با سرخیو راموس و رافائل واران داشت."

هافبک سابق اینتر و تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: "به میدان فرستادن رائول گارسیا به جای آنتوان گریژمان برای قدرت بخشیدن به خط هافبک بود و به میدان فرستادن فرناندو تورس هم باعث شد که آربلوا به میدان بیاید. بازی هفته آینده بازی ای کلاسیک خواهد بود که همه از آن لذت خواهند برد. بازی ای که شامل تمام قشنگی های فوتبال خواهد شدطوری که همه ما دوباره عاشق این ورزش خواهیم شد. باید مانند نیمه دوم بازی کنیم، این کاری است که ما به خوبی انجام می دهیم. برای رئال مادرید طبیعی است که مانند نیمه اول بازی کند. این ما هستیم که باید با شور و قدرت بیشتری بازی کنیم تا از آن اجتناب کنیم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.